L’AJUNTAMENT DE GANDESA APROVA EL SEU CARTIPÀS MUNICIPAL

L’Ajuntament de Gandesa va donar compte, en sessió plenària, del nou cartipàs municipal que reparteix les àrees competencials entre els sis regidors de Govern. El ple, celebrat la tarda del dimarts, també va aprovar la creació d’una nova comissió de Portaveus, de caràcter informatiu i en què estaran representats tots els grups polítics del consistori.

El govern municipal estarà integrat per sis regidors (Junts per Gandesa i PP), la majoria absoluta del ple, dels quals tres seran tinents d’alcaldia. Per primer cop, Gandesa comptarà amb diverses regidories de nova creació com ara Acció Climàtica, Atenció i Participació Ciutadana i Imatge de la Ciutat.

El repartiment de carteres queda articulat de la següent manera:

  • Carles Luz, alcalde i responsable de les àrees d’Acció Climàtica i Impuls Urbà.
  • Miquel Tomàs, primer tinent d’alcalde, sota de qui dependran les competències d’Imatge de la Ciutat, Serveis i Logística, Brigada Municipal, Esports i Seguretat.
  • Joan Manel Martínez, segon tinent d’alcalde, amb responsabilitats en Promoció Econòmica, Acció Comercial, Personal i Gestió Interna.
  • Josep Garriga, tercer tinent d’alcalde amb competències en Atenció i Participació Ciutadana, Comunicació, Noves Tecnologies i Fires.
  • Ana Patrícia Izquierdo, regidora d’Hisenda, Igualtat i Gènere, Acció Social i Salut.
  • Pilar Ferrando, regidora de Festes, Joventut, Diversitat Cultural, Turisme, Teixit Associatiu i Ensenyament.

D’altra banda, i arran del compromís adquirit per l’alcalde, Carles Luz, en la seva presa de possessió, es crearà una nova Comissió de Portaveus integrada per tots els grups polítics i en què, de manera periòdica, s’informarà sobre aquells assumptes més rellevants per a la ciutat i els projectes de l’equip de Govern.